Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


Nabídka služeb Charity Zábřeh

Datum konání: 6. 6. 2012

Sociální služby pro seniory, nemocné, tělesně postižené nebo v poúrazovém stavu- terénní služby do domu postřebného

Nabídka služeb Tatenicko - roznos.pdf



Zápis dětí do pasů rodičů končí

Datum konání: 12. 4. 2012

Rodiče dětí ve věku do 15.doc



Změna jízdních řádů

Datum konání: 1. 4. 2012

Od 1.4.2012 vstoupí v platnost nové jízní řády.
Vyvěšeny jsou na www stránkách:

http://www.oredo.cz/default.aspx?contentid=032c2c41-4607-47db-96d2-5dbcec16bd76&lang=9d2d0548-2d4a-46fb-8ab2-3e356457ee73&newsid=08d548cb-8120-40f5-a694-bb7be5378804



Změna úředních hodin

sředa 9:00- 12:00
lichý týden 15:00- 17:30



Tříkrálová sbírka 2012

Datum konání: 1. 2. 2012

"Vážíme si všech koledníků, kteří ve vaši obci koledovali, a prokázali tak, že osud mnoha potřebných jim není lhostejný. Stejně tak si vážíme
jednotlivců a rodin, kteří ve své domácnosti koledníky přijali a
obdarovali. Prosím, pokud vydáváte svůj zpravodaj, tlumočte v něm naše
poděkování za Tříkrálovou sbírku 2012.
Pokud máte ve své obci někoho, kdo potřebuje pomoc, obraťte se klidně na
tuto e-mailovou adresu, příp. telefonní číslo.
Děkujeme vám za vaši podporu a přejeme v tomto roce vše dobré."

S pozdravem
Markéta Horáková
Charita Zábřeh

Podrobné výsledky včetně vyčíslení jednotlivých pokladniček

obce2012.pdf



Jízdné IREDO

Datum konání: 25. 1. 2012

Regionální doprava v otázkách a odpovědích_1.doc



Nový územní plán obce

Datum konání: 7. 11. 2011

Zastupitelstvo obce Vás vybízí k zaslání informací pro zpracování nového územního plánu. Bude se na něm pracovat příští rok a chtěl bychom do jeho zadání zapracovat Vaše konkrétní požadavky. V obchodě jsou k vyzvednutí formuláře, zde je prozatím přikládám v pdf. Do formuláře připište, zda byste měli zájem o dodávku pitné vody- za standardních podmínek se stanovením vodného dle nákladů na provoz vodovodu. Vyplněné je do konce listopadu dodejte na OÚ, nebo v obálce nechejte v obchodě.
Děkuji
PS: posílejte i na e-mail: starosta@strazna.cz

uzemni plan.pdf



Upozorňujeme občany, soukromě hospodařící rolníky a podnikatele!

Datum konání: Komunální odpad

Obec je povinna likvidovat komunální odpad vzniklý provozem domácností, nikoli vzniklý z provozu podnikatelské činnosti.
Podnikatel je povinen vést doklady o likvidaci odpadu vzniklého z jeho činnosti a popř. mít smlouvu o zneškodňování odpadu s jiným subjektem. Podnikatel, který chce provádět likvidaci svého odpadu přes obec, musí mít s obcí sepsanou smlouvu a uhrazenou dohodnutou částku. Likvidaci jeho odpadu spolu s komunálním odpadem platí občané Strážné a odráží se na výši poplatku.

Dále žádáme občany, aby likvidaci starých pneumatik řešili s dodavatelem nových pneumatik systémem zpětného odběru. V tomto případě je likvidace bezplatná. Při likvidaci pneumatik v rámci komunálního odpadu je tato služba placená, a to velmi draze.

Děkujeme z pochopení



Dopravní integrovaný systém IREDO

Datum konání: 15. 8. 2011

Na
www.oredo.cz
byl vyvěšen
1.návrh jízdního řádu pro Pardubický kraj.
Vzhledem k množství dotazů informuji občany:
byly zaslány připomínky k navrženému jízdnímu řádu , týkající se, mimo jiné, dostupnosti Tatenic pro žáky školy.
Dnes 15.8. jsem byla telefonicky ubezpečena o snaze vyhovět naším potřebám. Koncem srpna by měl být vyvěšen 2. návrh jízdního řádu, který bude řešit náš problém.



Výkup bylin

Výkup bylin.doc